wtorek, 25 sierpnia 2015

Syzyfowa praca...

To najlepsze określenie, żeby opisać jak wygląda moje i zapewne wielu wielu osób leczenie. Smarujesz się, wyginając w każdą stronę, żeby wychwycić każdą plamkę ( ja wyglądam dosłownie jak biedronka plamka tu plamka tam, dużo małych nowych bardzo denerwujących zmian). Stosujesz różne preparaty wspomagające leczenie - balsamy, kremy, mydła i inne wynalazki. Wydajesz kupę kasy, albo tak jak ja idziesz do szpitala. Po kilku dniach widać efekty, cieszysz się masz chęć do dalszego mazania się różnym za przeproszeniem gównem. Dochodzisz do momentu, że Ł prawie nie widać. Więc myślisz w końcu mogę odetchnąć i cieszyć "czystą skórą". Mijają dwa, trzy dni, tydzień i co ? Wraca wszystko z jeszcze większym nasileniem i dostajesz białej gorączki bo już było tak dobrze a efekt miał być długotrwały. Taaaaaa nic bardziej mylnego!. Zastanawiam się ile tym razem potrwa moje nasilanie się choroby.  takie wysypu i upierdliwości ze strony naszej przyjaciółki nie miałam hmm no  z dobre 10 lat. Oczywiście nie odpuściła mi całkiem ale  to ja byłam górą. A teraz od od 4 miesięcy nie daje mi spokoju małpa jedna! Ale to ja nadal jestem górą! Dlaczego? Bo daje jej pstryczka w noc i ciesze się życiem. Bo chodzę z podniesioną głową i akceptuje siebie i to jak wyglądam. Ha ! Nie dam się tak łatwo! A wy ? 
Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. dokładnie tak jak piszesz a tak jest ,, cieszysz się efektem ,że nie masz ł i pożniej znowu jest masakra ,,,tez miałam spokój ale znowu się nasiliło .. ale dokładnie trzeba dać się sobie radę ,,, dzięki twojemu blogu uświadomiłam sobie ,że chyba sobie dam rade ,ale sama nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że to wszystko nie jest łatwe, ale im bardziej ją ignorujesz tym spokojniej się żyje. Rade dasz na pewno ! Bądź dobrej myśli a jak będziesz mieć chwilę zwątpienia to pisz - postaramy się to w tedy zmienić :) Powodzenia

      Usuń
    2. Nie umiem jej jeszcze ignorować. .. potrafię siedzieć i ściągać łuski z głowy i ciała nie wiem czy to jakiś nawyk czy jak ..

      Usuń
    3. uważam, że źle robisz zdrapując to. Przynosi to odwrotny efekt. Nawyk nopewnie na tle nerwowy.

      Usuń