piątek, 9 października 2015

Panna Ł a miłość

Życie czasami potrafi być bardzo zaskakujące. Jeszcze kilka lat temu, kiedy nie byłam aż tak bardzo pokryta łuską miałam z tym większy problem niż teraz, kiedy plamy mam praktycznie na każdej części ciała. Jak kiedyś wspominałam łuszczyca była jednym z powodów mojego rozwodu. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Dlaczego?? Wydawało by się, że teraz kiedy panna ł zajmuje tak dużą część mojego ciała  nie powinnam czuć się szczęśliwa, a jednak jest inaczej. Jestem szczęśliwa, a ł nie sprawia mi problemów w życiu prywatnym. Jak ważne jest znalezienie tej odpowiedniej osoby, która będzie nas akceptować takimi jakimi jesteśmy. Czuje się kochana. To bardzo dowartościowuje człowieka. Osoby z łuszczycą wcale nie muszą być samotne, niekochane czy co gorsza odtrącane czy potępiane przez innych.  Jesteśmy tak samo normalni jak inni, tak samo potrzebujemy miłości i w pełni na nią zasługujemy. 
Dziękuję kochanie za to, że jesteś :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz